Mes Facebooke LinkedIn Mes G+ Youtube kanalas
EN LT RU

Mankštos po gimdymo

Gimus mažyliui, labai svarbu vėl atgauti fizines jėgas ir pasitikėjimą savimi. Nėštumo metu priaugama svorio, pilvo raumenys išsitempia. Tad visiškai normalu, kad kūnas po gimdymo tampa ne toks grakštus ir tvirtas. Praėjus 3 – 6 savaitėms po gimdymo, raiščiai palaipsniui vėl atgauna buvusį savo ilgį ir elastingumą, tačiau raumenims sustiprėti sunkiau, tad jiems reikalinga mankšta.

Geriausias būdas sustiprėti ir susigrąžinti buvusias linijas yra mankšta vandenyje. Jos metu atliekami pratimai greitina organų bei jų sistemų atsigavimą, spartina grįžimą į prieš gimdymą buvusią būklę. Taip mankštinantis išvengiama ir kai kurių pogimdyminių komplikacijų: susitvarko žarnyno veikla, greičiau susitraukia gimda, dėl to sumažėja kraujingų išskyrų kiekis, sustiprėja tarpvietės raumenys (jie neleidžia gimdai pasislinkti žemyn).

Mankštintis galima pradėti praėjus 6 savaitėms po gimdymo. Cezario pjūvio atveju rekomenduojama mankštintis po 10 savaičių. Prieš pradedant mankštintis, būtina gauti gydytojo siuntimą. Mankšta vyksta salėje ir vandenyje.

Joint Commission International ligoninės standartas