Mes Facebooke LinkedIn Mes G+ Youtube kanalas
EN LT RU
Registracija
internetu
+370 (5) 264 4466 Kontaktai ir darbo laikas

Mankšta po gimdymo

Gimus mažyliui, labai svarbu vėl atgauti fizines jėgas ir pasitikėjimą savimi.

Nėštumo metu priaugama svorio, pilvo raumenys išsitempia.  Tad visiškai normalu, kad kūnas po gimdymo tampa ne toks grakštus ir tvirtas. Praėjus 3-6 savaitėms po gimdymo, raiščiai palaipsniui vėl atgauna buvusį savo ilgį ir elastingumą, tačiau raumenims atsistatyti sunkiau. Jiems reikalinga mankšta.

Geriausias būdas sustiprėti ir susigrąžinti buvusias linijas yra mankšta vandenyje. Jos metu atliekami pratimai greitina organų bei jų sistemų atsigvimą, spartina grįžimą į prieš gimdymą buvusią būklę. Šios mankštos dėka išvengiama ir kai kurių pogimdyminių komplikacijų: susitvarko žarnyno veikla, greičiau susitraukia gimda, dėl to sumažėja kraujingų išskyrų kiekis, sustiprėja tarpvietės raumenys (jie neleidžia gimdai pasislinkti žemyn).

Mankštintis galima pradėti praėjus 6 savaitėms po gimdymo. Po Cezario pjūvio mankštintis galima po 10 savaičių. Prieš pradedant mankštintis, būtina gauti raštišką gydytojo siuntimą.

Mankšta po gimdymo vyksta salėje arba vandenyje.

Joint Commission International ligoninės standartas